środa, 25 kwietnia 2018

Płyn micelarny Resibo

Hej!



    Płyn micelarny używam dwa razy dziennie, podczas rannej oraz wieczornej pielęgnacji. Opakowanie zużywam w ekspresowym tempie i tym razem w ręce wpadł mi dość popularny ostatnio płyn micelarny Resibo.



    Obietnica producenta:
'Przyciąga zanieczyszczenia jak magnes. Pochłania nadmiar sebum. Zmyjesz nim łatwo cały makijaż, nawet oczu, bez rozmazywania. Nawilża. Działa antybakteryjnie. Pozwala zachować naturalną równowagę skóry. Buteleczka ze sprayem ułatwia dozowanie i zapewnia wydajność. '


    Design kosmetyku jest na prawdę świetny. Buteleczka z płynem dodatkowa zamknięta jest tekturowej tubie. Wygląda fajnie, choć po wyciągnięciu płynu tubę pewnie każda z nas wyrzuci do śmietnika, bo jest ona w dalszym działaniu całkowicie zbyteczna ;)
    Dozownik płynu jest dość nie typowy, bo mamy tutaj spray. Na początku myślałam, że mam sobie tym spryskać twarz ale jaki miałoby to sens? I tutaj stwierdziłam, że ten dozownik to jest super pomysł, ponieważ kontrolujemy ilość płynu jaka ma wylądować na wacik. Nigdzie podczas tej czynności płyn się nie wylewa. 
   


    Kosmetyk jest prawie w pełni naturalny plus przyjazny dla wegan ;)
INCIAqua, Glycerin, Propanediol, Panthenol, Caprylyl/Capryl Wheat Bran/Straw Glycosides, Fusel Wheat Bran/Straw Glycosides, Mannitol, Lecithin, Salvia Officinalis Leaf Extract, Sodium PCA, Sodium Lactate, Sodium Cocoyl Glutamate, Polyglyceryl-5 Oleate, Glyceryl Caprylate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.

   
    Do demakijażu używam wyłącznie olejków ale postanowiłam sprawdzić jak poradzi sobie z tym płyn. Dziś miałam na sobie krem bb, wypełnione kredką brwi oraz rzęsy muśnięte maskarą. Aby pozbyć się tych kosmetyków potrzebowałam zużyć trzy waciki nasączone płynem, makijaż nie rozpuszczał się jakoś specjalnie szybko. 
    Na co dzień przecieram twarz płynem micelarnym już po zmyciu makijażu. Tutaj płyn sprawdził się doskonale. Dodatkowo oczyścił cerę z pozostałych zanieczyszczeń, wygładził! i fajnie nawilżył. 



    Za 150ml. płynu micelarnego zapłacimy zapłacimy 49zł. Cena nie jest niska jak na płyn micelarny ale jest to produkt o pewnym składzie i pewnym działaniu. Plus zapach jest niesamowicie przyjemny :) 
    Z wielką przyjemnością sięgnę po kolejne kosmetyki do pielęgnacji marki Resibo!



Znacie Resibo?
Co myślicie o tym płynie? 

Pozdrawiam!






6 komentarzy:

  1. Cena spora, ale płyn jest wart tej ceny :) Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam go ostatnio w fajnej cenie w aptece Melissa i zastanawiałam się nad zakupem, oczywiście teraz żałuję, że go nie wzięłam, ale czas to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ta marka za mna chodiz od dawna, jak narazie skusilam sie tylko na jeden produkt na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i bardzo go lubie. Tego kosmetyku nie znam, ale mam olejek do demakijazu i balsam. Olejek stanowi u mnie baze przy domowych peelingach :)

    OdpowiedzUsuń