środa, 4 kwietnia 2018

Maska do włosów Organic Shop Grecka Figa

Hej!



    W końcu udało mi się zmobilizować by wrócić do blogowania. Miesiąc temu rozpoczęłam pracę na nowej posadzie i w całości się jej poświęciłam. Nie miałam więc czasu na jakiekolwiek inne czynności. Teraz gdy już się wyluzowałam mogę spokojnie podzielić swój czas :)
    Po tej długo przerwie przychodzę do was z maską do włosów marki Organic Shop, Greek Fig.




    Maska zamknięta jest w bardzo prostym plastikowym opakowaniu. Preferuję przechowywanie maski w pozycji stojącej, ponieważ jeśli maska jest niedbale wrzucona np. do koszyka może się wylewać z niej zawartość. Na zatyczce widnieje logo marki oraz soczyste figi nawiązujące do nazwy maski.
    Konsystencja jest jak przystało na maskę dość gęsta, budyniowa. Zapach przyjemny, kuszący i słodki. Nie utrzymuje się dłużej na włosach. 


   W składzie znajdziemy Olej kokosowy, Ekstrakt z owoców tytułowej figi, Olejek ze słodkich migdałów oraz Proteiny pszenicy. Wyciąg z figi doskonale odżywia strukturę włosa i wygładza. 


    Moje puszące się włosy tę maskę przyjęły doskonale. Przy zmywaniu włosy między palcami się ślizgają a tuż po wyschnięciu są niesamowicie gładkie, lśniące i przede wszystkim wygładzone. U mnie wystarczy aplikować maskę na ok. 3 minuty. 
Maskę nałożyłam na całą długość włosów, od nasady po same końce i nie zauważyłam wzmożonego przetłuszczania się bądź przyklapniętych włosów. 

    Za 250 ml. zapłacimy ok 10 zł. W zależności od sklepu ceny są bardzo zróżnicowane. 

   Następnym razem bardzo chętnie wypróbowałabym maskę  Organic Shop Avocado jednak gdy mam zapotrzebowanie na maskę do włosów ciężko ją dostać ;)



 Lubicie kosmetyki Organic Shop?
Co sądzicie o tej masce? 





6 komentarzy:

  1. Miałam tylko żele pod prysznic tej serii, ale maska też mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeli jeszcze nie miałam ale obecnie używam olejku pod prysznic tej marki i jest świetny:)

      Usuń
  2. Miałam i bardzo się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie skuszę się, bo ma olej kokosowy. Moje włosy źle go tolerują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też go nie lubią ale w czystej postaci. Tutaj sprawdza się świetnie ;)

      Usuń