piątek, 3 sierpnia 2018

Schwarzkopf Professional, BC Bonacure, Moisture Kick - Odżywka w sprayu

Hej!



    Parę lat temu masowo kupowałam i nagminnie używałam odżywek do włosów w sprayu. Były to odżywki drogeryjne Schwarzkopf Gliss Kur. Gdy tylko pojawiała się jakaś nowa linia odżywka była moja. Nie wiem po co mi było ich aż tyle. Są one bardzo wydaje co sprawiało, że kupując nowe i nowe w końcu stanęłam w nich po pas. W końcu udało mi się je wszystkie zużyć i na długo zrobiłam sobie przerwę od odżywek w sprayu.
    Moje włosy potrzebują solidnego nawilżenia, przede wszystkim w te upalne lato, więc postawiłam na wspomagacz - Schwarzkopf Professional z serii BC Bonacure. Jest to odżywka w sprayu bez spłukiwania.



    Odżywka standardowo, jak wszystkie Gliss Kur'y zamknięta jest w prostej butelce. Piękny niebieski kolor wydaje się być odwzorowaniem nawilżenia jakie niesie. 
    Kosmetyk jest dwu fazowy, więc należy ją przed użyciem wstrząsnąć. 

    Producent opisuje:

                        "Lekka, lecz intensywnie nawilżająca emulsja do codziennej pielęgnacji suchych, odwodnionych włosów. Zapewnia optymalny poziom nawilżenia włosów. Zawiera:
- Aminokwasy - przenikają głęboko i odbudowują wewnętrzną strukturę włosów.
- Q proteiny mleka: odżywiają i nawilżają.
- Pantenol: zapewnia dodatkowe nawilżenie.
Zwiększa oraz optymalizuje poziom nawilżenia włosów. Wygładza suche włosy i zapewnia im niezbędne odżywienie. Nie obciąża dodatkowo włosów. Ułatwia rozczesywanie. "

Skład:
Aqua, cyclomethicone, phenyl trimethicone, dime thiconol, lactacid acid, polyqua ternium-16, panthenol, PEG/PPG -18/dimethicone, laurdi monium hydroxypropyl hydrolyzed wheat protein, glycine, hydroxypropyltrimonium hydrolyzed casein, cetrimonium chloride, sodium benzoate, limonene, CL 42090. 


    Odżywkę aplikuję na oczyszczone włosy. Nie bezpośrednio po umyciu, pozwalam im chwilę wyschnąć i wtedy spryskuję po całej długości.  
    Taka odżywka ma za zadanie pomóc w nawilżenie, nie może być głównym dowodzącym. W tej roli spisała się znakomicie. Pierwsze co możemy zauważyć, jest fakt, że nie pojawia się problem przy rozczesaniu włosów. Gdy włosy już wyschną są wygładzone i dociążone. Przy regularnym stosowaniu bardziej nawilżone. 
    Bardzo lubię tę odżywkę. Kupiłam ją po raz kolejny co oznacza, że nie zawodzi. Gorąco polecam. W lato włosy dostają mocno w kość i uważam, że tutaj odżywka będzie niezbędna do codziennego stosowania. Włosy można nawet spryskiwać na sucho! 


Stosowaliście tą odżywkę?
Lubicie serię Schwarzkopf Professional BC? 

Pozdrawiam!


3 komentarze:

  1. Mam na razie kilka innych odżywek tego typu, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka odżywka z pewnością mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem lubię używać odżywek w spraju, choć nie dają tak dobrych efektów jak te do spłukiwania.

    OdpowiedzUsuń