poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Jak pachnę latem? Calvin Klein CK IN2U

Hej!



    Świeże, cytrusowe zapachy jakiś nigdy nie były moimi ulubieńcami. Jednak tego lata chciałam poczuć się lekko i świeżo. W tym pomogły mi perfumy od Calvin Klein - IN2U.






    Zawsze zwracam uwagę na wygląd flakonu. Ten nie szczególnie mi się podoba. Jest taki...zwykły. Za zwykły jak na flakon perfum :) 
    Zapach jest cytrusowo-kwiatowy. Doskonały w ciągu dnia. Codziennie spryskuję ciało rano wychodząc do pracy i gdy po ośmiu godzinach z niej wychodzę jeszcze perfumy są wyczuwalne, co świadczy o niesamowitej trwałości perfum. W tej kwestii jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, ponieważ nie spodziewałam się tak dobrej trwałości. 
    

Nuty Głowy:
bergamotka sycylijska, liście czarnej porzeczki, 
różowy grapefruit

Nuty Serca:
kaktus, orchidea

Baza:
wanilia, bursztyn, cedr


    Najsilniej wyczuwam nuty różowego grapefruita, później wanilia. 


    Za flakon o pojemności 150ml. zapłaciłam niecałe 100zł, więc cena nie jest wysoka a perfumy pięknie pachną i utrzymują się na skórze przez wiele godzin. Dla mnie na letnie dni - ideał. 
    Perfumy Calvin Klei IN2U są dostępne w wydaniu również dla mężczyzn jednak tutaj nie mam z nimi żadnego doświadczenia - dajcie znać jeśli wasi mężczyźni, bądź sami stosujecie i jesteście równie zadowoleni jak ja z wersji dla kobiet :)


Jak wy pachniecie latem? 

Pozdrawiam!




6 komentarzy:

  1. Ja latem pachnę Coco Mademoiselle. Ale teraz mam misję poszukiwania czegoś, co nie jest testowane na zwierzętach. A jeśli chodzi o perfumy to znalezienie czegoś takiego jest bardzo trudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale chętnie powącham przy okazji :) Uwielbiam swoje Gucci Bloom, ale jutro się pewnie poczęstuję Chance Chanel Fraiche od córki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wąchałam go aw Rossmannie, po tym jak ciocia się nad nim zachwycala. Mnie nie porwal ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego zapachu nie znam. Od CK uwielbiam 'Obsession Night' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią go wypróbuję :) Od Calvina mam tylko Endless Euphoria :)

    OdpowiedzUsuń