niedziela, 4 listopada 2018

Peelingi Sylveco

Hej!

    Raz w tygodniu używam peelingu do twarzy aby pozbyć się martwego naskórka. Bardzo lubię ten rytuał. Cera po peelingu jest bardzo gładka, napięta, elastyczna i dobrze oczyszczona. Raczej preferuje peelingi drobno ziarniste dlatego też wybrałam peelingi od marki Sylveco.



Oczyszczający peeling do twarzy

Składniki: WodaKorundOlej sojowyMasło karite (Shea)GlicerynaTriglicerydy kwasu kaprylowego i kaprynowegoStearynian gliceroluNaturalny emulgator z oleju kokosowegoOlej z pestek winogronEkstrakt ze skrzypu polnegoWosk pszczeliAlkohol cetylowyAlkohol benzylowyGuma ksantanowaKwas dehydrooctowyOlejek z drzewa herbacianego

Składnikiem peelingującym tudzież zdzierającym jest tutaj korund. W kosmetyce ma postać drobnych, ostrych kryształków, dlatego też często wykorzystywany jest do domowej mikrodermabrazji. Kiedy dowiedziałam się czym jest korund i jak działa korund była pewna, że peeling będzie silnym ździerakiem, jednak ku mojemu zdziwieniu peeling Sylveco okazał się być dość łagodnym, a po wykonaniu peelingu czuję, że skóra nadal nie jest idealnie gładka. 


Wygładzający peeling do twarzy

Składniki:Olej palmowyKorundWosk pszczeliGlukozyd laurylowySkrobia kukurydzianaOlej słonecznikowyWitamina EAlkohol benzylowyKwas dehydrooctowyOlejek z werbeny egzotycznej

Tutaj znów spotykamy się z korundem. Peeling ten jest jednak jeszcze łagodniejszy niż poprzednik. Działanie raczej podobne. Przyjemniejszy na pewno jest zapach, przy zielonym peelingu nie jest za ładny :)


Enzymatyczny peeling do twarzy

Składniki: Olej ze słodkich migdałówOlej palmowyMasło kakaoweMasło karite (Shea)Stearynian gliceroluGlukozyd laurylowyPapainaBromelainaKwas hydroksystearynowyOlejek z trawy cytrynowejWitamina EOlejek geraniowyOlejek cytrynowyAlantoinaAlkohol benzylowyKwas dehydrooctowyGeraniol

Produkt specjalnie przeznaczony dla cery wrażliwej, nie mamy tutaj składnika, który charakterystycznie pociera skórę jednak zawiera substancje, które rozpuszczają zrogowaciałe komórki. W efekcie uzyskujemy efekt wygładzonej cery bez dodatkowego podrażniania wrażliwej skóry. 


Każdy z peelingów jest zapakowany w wygodny, plastikowy słoiczek o pojemności 75ml. Cena jednego produktu to około 20zł. Jest wydajny!

Którą wersję wybralibyście dla siebie?







13 komentarzy:

  1. Chętnie wybrałabym wersję oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że mają aż trzy rodzaje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam okazji tych peelingów próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio stawiam na peelingi enzymatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wersję ze skrzypem i na prawdę miło ją wspominam, muszę wgl do niej wrócić, bo była świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wariant enzymatyczny. Byłam zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wybrałabym enzymatyczny. Stawiam na delikatność.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie próbowałam ich jeszcze, kusi mnie enzymatyczny:) bo za mechanicznymi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam wersję enzymatyczną i byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten enzymatyczny i był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę używać tylko enzymatycznych peelingów. Ten z Sylveco miałam i był OK, ale ostatnio trafiłam na lepszy.

    OdpowiedzUsuń