poniedziałek, 5 lutego 2018

Haul kosmetyczny Ezebra

Hej!


Kiedy potrzebuję kupić kosmetyki kolorowe zawsze robię to w drogerii internetowej ezebra.pl
Kupuję już tam od wielu lat i nie pamiętam kiedy ostatni raz kupiłam np. podkład w drogerii typu Rossmann. Na stronie ezebra.pl jest spory wybór kosmetyków i przede wszystkim są tak niskie ceny, że chce się tam kupować i kupować! Jedynym minusem, który zauważyłam na przestrzeni lat jest fakt iż często są braki kolorów/odcieni które akurat ja w danym momencie potrzebuję :(

Przejdźmy do kosmetyków, które ja wybrałam.



Zamówienie wynikło z braku podkładu zatem wybrałam Maybelline Fit me! 
Nie byłabym sobą, gdybym do tego nie dobrała jeszcze kosmetyków, których tak na prawdę nie potrzebuję ale nie mogłam się oprzeć. Na pewno się przydadzą ;) 



Make up Revolution Chocolate Elixir
Wygląda pięknie prawda? Z serii tych palet już jedną posiadam i jestem z niej bardzo zadowolona, więc nie długo zajęło mi zastanawianie się nad zakupem kolejnej.  





Rzęsy Perhaeps model ELECTRA
Sztuczne rzęsy zaczęłam używać stosunkowo niedawno a to dlatego, że jestem szczęśliwą posiadaczką naturalnych długich i gęstych rzęs ale... efekt spojrzenia po przyklejeniu sztucznych jest nieporównywalny.  Poprzednio używałam Ardell Demi Wispies (cudowny model) tym razem wybrałam markę Perhaeps model Electra. Model zupełnie różni się od poprzednich ale jest przepiękny. Już nie mogę się doczekać okazji kiedy będę mogła je przykleić. 


Podkład Maybelline Fit me! 
Nie wiem dlaczego wybrałam akurat ten podkład. Mam nadzieję, że dobrałam odpowiedni kolor, ponieważ bardzo często dochodzi do sytuacji kiedy to podkład jest dla mnie za ciemny. 


Dodatkowo zamówiłam jeszcze wsuwki do włosów, ponieważ często wykonuję koka i wsuwki są przy tej czynności niezbędne :) 


Jak podoba się moje zamówienie?
Który z powyższych produktów najbardziej was zainteresował? 

Pozdrawiam! 








26 komentarzy:

  1. Też lubię robić zakupy na eZebra, ostatnio zamówiłam swoje bestsellery i zaoszczędziłam chyba z 50 zł biorąc pod uwagę jakbym chciała zakupić te rzeczy w Hebe czy Rossmanie. Dobry sklep jak wiemy czego chcemy bo tak to wszystko kusi i ogólnie mnóstwo tego :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez Ciebie zgrzeszę, właśnie składam zamówienie ;DD
    Podkład bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna czekoladka ;)
    Ja nigdy tam zakupów nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzęsy cudne ;) Czekoladka zresztą też;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzęsy ładnie wyglądają i jestem ciekawa efektów na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie mogę się doczekać aby zobaczyć ten efekt, jeszcze ich nie aplikowalam :)

      Usuń
  6. Rzęsy cudne, chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na jakąś czekoladkę MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach jak ja uwielbiam takie czekoladki 😀Twoja jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory są w paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna paletka, mam karmelową i lubię na tyle, że mam ochotę na kolejną :P

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna paletka ;) to druga czekoladka, która mi się podoba kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń