poniedziałek, 22 stycznia 2018

Perfumy Neness

Hej!


Poszukując ciekawostek w internetowym świecie napotkałam na instagramie zdjęcie przedstawiające śliczne, małe flakoniki perfum. Czytając opis zdjęcie dowiedziałam się, że perfumy pochodzą z perfumerii Neness.
Niejednokrotnie obiecałam sobie: Nie kupuj tanich perfum, tak zwanych podróbek i tym podobne.
Ale jednak, nie mogłam się powstrzymać i dziś dostałam paczkę od Neness.



Perfumeria Neness jest młodą perfumerią, bo powstała w 2015r. 
Perfumeria w swoim posiada 185 zapachów w tym aż 120 to zapachy damskie. Wszystkie perfumetki są we flakonikach o pojemności 22ml. niestety nie dostaniemy ich w standardowych pojemnościach jak np. 50ml. Dodatkowo w perfumerii możemy zakupić kosmetyki znanych marek takie jak np. Loreal, Revlon, NYX i wiele innych. 


Perfumetki są zapachami mocno inspirowanymi zapachami znanych marek. 
Ja wybrałam:

- J'adore Dior
   idealny na, już można powiedzieć, nadchodzące lato. Zapach owocowo-kwiatowy. Nuty orchidei,       mandarynki, białej róży, piżmo, śliwka, fiołek, jeżyna

- Flowerbomb Viktor&Rolf
   pierwszy wpadł do koszyka :) Zapach słodki, orientalny. Wyczujemy tutaj nuty bergamotki,                 orchidei, herbaty, frezji, poczuli a nawet arabski jaśmin. 

- Cherie Dior 
   znów owocowo-kwiatowy zapach. Nie wiem co mną kierowało przy wyborze. Wyczuwalne jagody     leśne, truskawka, fiołek i jaśmin. 


Najbardziej z 3 zapachów, które wybrałam podoba mi się Flower bomb, ze względu na moje preferencje zapachowe. Uwielbiam zapachy Viktor&Rolf.  
Bardzo ładny jest również zapach Cherie. Jadore pozostaje na ostatnim miejscu w rankingu nie mniej jednak z przyjemnością będę nim pachnieć :) 


Według mnie perfumetki mocno odbiegają zapachem od oryginału, są to inne jednak bardzo ładne zapachy. 

Warto również zwrócić uwagę na pojemność perfumetek. Perfumy w takim flakoniku z łatwością zabierzemy ze są do pracy, szkoły czy w podróż a miejsce w torebce nie ubędzie. Bo po co targać ze sobą wielki, ciężki flakon? 

Dziś popsikałam się oczywiście Flower Bomb'em. Pachnę nim już około 4 godziny i.... i nadal pachnę! Nie wiem jeszcze jak z trwałością w przypadku dwóch pozostałych ale mam nadzieję, że będę równie zadowolona :) 



Koszt małego cudeńka to 12zł TAK! 12zł. 
Ja dodatkowo skorzystałam z rabatu 10% nie pamiętam z jakiej okazji i za całość zapłaciłam 39zł. 

Znacie już perfumerię Neness?
Jakie zapachy z tej perfumerii są waszymi ulubionymi? 

34 komentarze:

  1. Wszystkie by mi się spodobały :D Lubię takie zapachy :D

    zapraszam również do mnie na bloga :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa zapachu Cherie Dior :) Fajne pojemności, idealne do torebki - lubię takie :) Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz zakupiłam tak małe perfumy, praktyczne są niesamowicie! :)

      Usuń
  3. Łe tam, sama czasem kupię małe flakoniki podrabianych perfum przy stoisku w Tesco. Nikt mi nie zarzuci, że to nie-oryginały, a pachną genialnie! Z całego trio najchętniej wybrałabym Cherie C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie zamawiałam zamienników zapachów. Szczerze, to skoro i tak zapach odbiega od oryginałów, to mogliby ich nie sygnować tymi nazwami. Po prostu niech tworzą coś swojego. Wydaje mi się, że wówczas lepiej by byli odbierani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajca. Ale ludzie chcą kupować 'zamienniki'. Gdyby tworzyli swoje własne nazwy oraz zupełnie inne kompozycje zapachowe ciężko byłoby im się wybić oraz znaleźć swoich zwolenników.

      Usuń
  5. raczej nie przekonam się do stosowania zamienników, ale o tych perfumach słyszałam już sporo dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam oryginalnych wariantów natomiast często kupuję zamienniki właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za taką cenę żal nie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam, ale ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami można trafić na super trwałe zapachy w takich perfumetkach 😎

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkałam się z nimi jeszcze, ale może kiedyś po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem używam tego typu perfum ale przyznam, że ta marka chociaż poszła w różne opakowania. Niektóre marki tylko numerki zmieniają na opakowaniach i ciężko się wtedy połapać co jest czym

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio wiele słyszy się o tej stronie :) Nie tylko przez spine z Deynn, ale ogólnie o ich perfumach :)
    12 zł? To bardzo tanio!
    Ja natomiast słyszałam, że wiele produktów stamtąd ma zapach bardzo zbliżony do oryginałów :) Może akurat trafiłeś nie na te konkretne, ale dobrze, że i tak się podobają :)
    Jak widać podróbki nie zawsze są złe ;)
    Oby miały trwałość jak przy tym jednym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam również Jadore. Byłam z nim na siłowni i pomimo wysokiej potliwości dalej pachniałam :)

      Usuń
  13. Słyszałam ,że bardzo długo pachną :)
    Co powiesz na wspólna obserwację ? zacznij i daj znac u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładniutkie do torebki idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się chyba nigdy nie zdecyduję na zamienniki. Te zapachy są tylko inspirowane, a większość takich inspiracji jest dostępna tylko internetowo, więc nie mam żadnej gwarancji, że mi się spodoba. A na zapach, którego nie będę używasz szkoda mi nawet złotówki =P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam jeszcze tych zapachów :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam marki i zapachów, ale ładnie się prezentują >3

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmmm ciekawe ja mam kilka ulubionych zapachów innych niż powyższe, z tymi się spotykam pierwszy raz. Może wzajemna obserwacja? My Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne są <3 ja mam 4 zapachy i jestem bardzo zadowolona. Każdy praktycznie na wykończeniu, więc będę musiała zrobić zapas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po dokładnym przetestowaniu tych perfum na pewno zamówię kolejne! :)

      Usuń
  20. Lubie takie flakoniki :) idealne do torebki :) piękne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  21. ja się przekonałam do tych perfumetek. Choć zamawiam je z perfumik.pl - jakoś bardziej mi leży ta perfumieria. Wydaje mi się że te zapachy od nich dłużej się trzymają. Niemniej jednak - perfumetki fajna rzecz :D

    OdpowiedzUsuń