wtorek, 16 stycznia 2018

Aussie Miracle Moist Conditioner - Odżywka do włosów

Hej!


Aussie jest już kultową, australijską marką, która w Polsce jest od zaledwie kilku lat.

Jakiś czas temu korzystając z obowiązującej wtedy promocji w Rossmanie ( 2+2 na kosmetyki do pielęgnacji włosów) wybrałam między innymi odżywkę do włosów Aussie Miracle Moist.
Nie wybrałam jej z nikogo polecenia, po prostu wzięłam ją do ręki, trochę poczytałam co znajduje się na odwrocie opakowania, pomyślałam ' może być na prawdę dobre' i wrzuciłam do koszyka.
Wczoraj wydobyłam ostatnią porcję.



Odżywka jest przeznaczona do włosów suchych, zniszczonych i pozbawionych blasku - czyli powinna się sprawdzić w przypadku moich włosów. 

'Chcesz od życia więcej? Zacznij od włosów!' - Filozofia Aussie. 
Nasza specjalna formuła z olejkiem z australijskiego orzecha Makadamia pomaga odżywić i wygładzić włosy. Wskazówki: Dla uzyskania lepszych rezultatów proponujemy umyć włosy szamponem Aussie Miracle Moist. Spłukać ciepłą wodą. 

Kosmetyk jest zapakowany w poręczną, miękką buteleczkę z otwarciem na 'klik' o pojemności 250ml. Niestety nie jestem w stanie wydobyć całego produktu, który osadził się na ścianach i na górze butelki. 

Szata graficzna jest bardzo schludna, biała butelka z fioletowym logo oraz nakrętką. 


Konsystencja produktu jest dość rzadka ale nie spływa z włosów, przyjemnie się ją aplikuje i rozprowadza. 
W końcu mogę przejść do zapachu. Dla mnie zapach ten jest po prostu przepiękny! Nie potrafię sprecyzować nut zapachowych ale dla mnie bomba! Na włosach niestety się nie utrzymuje :( 


INCI: Aqua, Cetylalcohol, Stearamidopropyl Diamethylamine, Stearyl Acohol, quaternium18, Benzylalcohol, Cetaryl Alcohol, Hydroxypropyl Guar, Parfum, Disaminopropyl Dimethicone, Oleyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Citric Acid, Polysorbate 60, EDTA, Limonane, Magnesium Nitrate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Macadamia Ternifolia Seed Oil, CL-19140, Methylchloroisothiazolinone, CL 17200, ascorbic acid(vitamin C), Sodium Benzoate, Sodium Sulfite, Potassium Sorbate. 

W składzie znajduje się tytułowy Oleje Makadamia jednak dopiero na 18 miejscu. Dodatkowo mamy sok z aloesu i szczyptę witaminy C. 


Moje włosy potrzebują bardzo mocnego nawilżenia. Tylko dzięki tej odżywce tego nie osiągnęłam jednak dużo pomogła. 
Po zastosowaniu tego kosmetyku włosy są bardzo miękkie aż po same końce, nie mam problemu z rozczesywaniem. Dużym plusem jest blask jaki nadaje odżywka, włosy po niej bardzo ładnie lśnią. 
Zmagam się również z problemem puszenia się włosów i tutaj odżywka niestety sobie nie poradziła ale tego od niej nie oczekiwałam :) 

Za 250ml zapłacimy w Rossmanie 21,99zł w regularnej cenie. Obecnie obowiązuje promocja i kupimy ją za 15,39zł więc warto spróbować! :)

Na pewno przetestuję jeszcze szampon z tej serii oraz odżywkę Aussie Repair Miracle zawierająca tym razem 3 olejki :)


Używaliście odżywkę Aussie Miracle Moist?
Może preferujecie inne kosmetyki tej marki? :)



Pozdrawiam!







8 komentarzy:

  1. Jak w cenie promocyjnej to bym się skusiła ;p szkoda, że zapach jest krótkotrwały :( Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, warto. Dziękuję i również obserwuję :)

      Usuń
  2. lubię ją:) ale tylko na promocji:) regularna cena nie dla mnie... obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszyscy lubimy promocje :) Bardzo dziękuję i obserwuję także.

      Usuń
  3. Miałam inną Aussie - Miracle Nourish Conditioner i mi nie odpowiadała. Nic nie robiła i obciążała włosy. Dlatego nie sięgam już po Aussie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka ma tę odżywkę i bardzo ją sobie chwali :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń