wtorek, 30 stycznia 2018

Makijaż permanentny brwi

Hej!


Moje brwi, kiedy byłam małą dziewczynką dostały ostro w kość. Prawą brew przecina gruba, głęboka blizna a tuż nad lewym łukiem brwiowym również pojawia się skaza.
Przez to włoski żyją swoim życiem i w żaden sposób nie mogłam sobie z nimi poradzić. Dodatkowo gdy byłam nastolatką i chciałam mieć brwi jak moje starsze koleżanki, nie wiedząc już co na to poradzić, wyskubałam sobie prawie wszystkie i rysowałam kredką.

Około rok temu postanowiłam nie regulować brwi, chciałam zapuścić, następnie oddać się w ręce dobrej kosmetyczce aby w końcu nadała idealny kształt. Tak również się nie stało.

Pewnego dnia odwiedziła mnie mama i patrząc na moje brwi powiedziała "dziecko drogie musisz sobie zrobić makijaż permanentny". I to był bodziec. Znalazłam osobę, która wykonuje takowe makijaże w moim mieście, zadzwoniłam i umówiłam się na jak najszybszy termin.




29 stycznia o godz. 9:00 byłam już w gabinecie.
Wypełniłam ankietę dotyczącą przeciwwskazań i następnie przystąpiłyśmy do wstępnych rysunków oraz dobrania koloru.
Pani wykonująca zabieg przedstawiła 3 najlepsze dla mnie kolory i spośród nich wspólnie wybrałyśmy idealny dla mnie.

Byłam zestresowana. Wiadomo, będzie to bolesne prawie jak tatuaż w dodatku na twarzy!
Dolna kreska była robiona bez znieczulenia. Uczucie porównywalne do tego jakbym depilowała brwi - do wytrzymania bez problemu :)
Następnie na całość Pani zaaplikowała znieczulenie i wtedy ból był mało odczuwalny.
Jednak z każdym wkłuciem brwi stawały się coraz bardziej spuchnięte i wrażliwe.
Końcówka zabiegu była dla mnie okropna. Bolało niemiłosiernie. Ale wytrzymałam!



Gdy wstałam z łóżka i zobaczyłam się w lustrze byłam zachwycona. Całkiem inna osoba!


Dostałam od Pani specjalną maść, którą muszę sparować brwi 3 razy dziennie. Przez kolejny miesiąc nie mogę uczęszczać na basen i saunę. Po miesiącu, gdy brwi się wygoją jestem już umówiona na kolejne spotkanie na korektę. 


Czas trwania zabiegu około 2 godziny.
Koszt 500zł, korekta bezpłatna. 

Serdecznie polecam!
Kształt, kolor oraz metoda jest zawsze indywidualnie dobierana, więc nawet jeśli nie podoba Ci się mój efekt zawsze możesz go zupełnie zmienić dobierając wszystkie parametry pod siebie :)

Macie makijaż permanentny?
Zdecydujecie się na taki w przyszłości? 

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. O rany, ale piękne idealne brwi, od dłuższego czasu zastanawiam się nad makijażem permanentnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiałam ładnych parę lat i żałuję, że nie zdecydowałam się wcześniej :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Brwi na zdjęciu są bezpośrednio po zabiegu także efekt będzie jeszcze bardziej naturalny :)

      Usuń
  3. Przyznam, że myślałam o tym ale wciąż boję się, że trafię na kogoś kto zrobi to nieumiejętnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas chyba miała takie obawy przed zdecydowaniem się na zabieg. Obecnie jest mnóstwo osób, które wykonują makijaż permanentny także jest w czym wybierać. Wystarczy sprawdzić prace np. w mediach społecznościowych - to mówi samo za siebie :)

      Usuń
  4. Wow są naprawdę świetne, fachowa robota ! Wyglądają ładnie i naturalnie :) Przyznam, że jest to moje małe marzenie,tylko cena zabiegu jak na razie mnie odstrasza. No ale chociaż raz w życiu chciałabym zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, ja akurat zabieg 'dostałam w prezencie' na urodziny, więc może warto delikatnie wspomnieć bliskiej osobie o marzeniu? :)

      Usuń
  5. Też będę robić brwi, boję się bólu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie, ale ja wolę jednak na co dzień się malować sama ;) bałabym się, że cośpójdzie nie tak i nie będzie to ładnie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń