środa, 3 stycznia 2018

It's Skin Have a Eggshell Pianka do mycia twarzy

Hej!

Koreańskie kosmetyki zawsze zachęcają mnie od kupna przede wszystkim swoimi opakowaniami... wiem, że tak być nie powinno ale nie będę ze sobą walczyć! Popyt u mnie na koreańskie kosmetyki zwiększył się również po przeczytaniu książki "Sekrety urody Koreanek" (pewnie też jak miałyście? :D ) 
Dziś mowa o piance oczyszczającej do twarzy marki It's Skin z hydrolizowanym wyciągiem z membrany skorupki jaja kurzego.




Na rynku dostępnych jest 5 rodzajów pianki:
- 'Eggshell' - z wyciągiem z membrany jaja kurzego 
- 'Pomegranate' - z wyciągiem z granatu i zielonej herbaty
- 'Orange' - z wyciągiem z pomarańczy
- 'Banana' - z wyciągiem z banana
- 'Greengrape' - z wyciągiem z zielonego winogrona 


Kosmetyk w całości był zapakowany w ochronną, porządną folię. Po jej ściągnięciu od razu poczułam zapach. Byłam niesamowicie zdziwiona. Miałam wrażenie, że opakowanie jest perfumowane. Zapach produktu jest podobny ale nie tak intensywny jak zapach tego opakowania. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim. 

Panka jest do codziennego stosowania, ma za zadanie odświeżyć i dokładnie oczyścić twarz z pozostałości makijażu, sebum, kurzu oraz innych zanieczyszczeń. 



Konsystencja pianki jest bardzo gęsta i zbita. Dzięki temu jest niesamowicie wydajna, na prawdę wystarczy ilość ziarnka grochu! Ja przy pierwszej aplikacji przesadziłam. Spodziewałam się, że gdy zaaplikuję piankę na twarz wytworzy się piana jednak tak się nie stało. Jak dla mnie zostało w tej samej konsystencji. Jednak masowanie twarzy produktem było bardzo przyjemne. Spłukiwanie produktu również na plus, nie było to w ogóle uciążliwe, z łatwość produkt usunął się z twarzy wraz z wodą. Pianka zamknięta jest w miękkiej tubie co ułatwia wydobycie kosmetyku. Pozwala to też na wydobycie kosmetyku w całości, nie pozostawiając 'resztek na straty' :)

Skóra po zastosowania pianki jest ładnie oczyszczona i są widocznie zwężone pory.  Nie jest ściągnięta i przesuszona. 
Za opakowanie 150ml. zapłacimy w Polsce 29,90 zł. 

Skład nie powala ale produkt jest przyjemny. 
Nie wywołał u mnie żadnych reakcji alergicznych, nie powoduje powstawania niedoskonałości, nie zapycha. Za to na prawdę dobrze oczyszcza pozostawiając skórę gładką i elastyczną. Wymaga po aplikacji nałożenia kremu :)


Pozdrawiam! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz